Sunday, October 11, 2009

Chai kawen

Huh! betul2 rasa kehilangan..Bila chairman(chai) dah ada commitment lain..masa tuh gak ketua program xde kat sini...aku sebagai temporary organizer terpakse ar amik alih gak...demi kawan2..!!!ahak...walaupun agak janggal terima msg dari aku..korang terima jer lah eh...masa yg dijanjikan dirumah chai..sebab xtau nak kumpul mana lagi..sini ar platform utama klu nak jumpa...pendekan cerita...kenduri yg agak menriah dengan kedatangan ktorang..(klu ktorang xdtg sure xbest...)ramai gak yg dtg....fairus nawel-bidut,akim-che nah,zuhairy,...nak sebut ramai..tp aku rasa dlm 20 orang tuh ada kot...sbb ada yg balik awal ada hal lain...lepas tuh ada kenduri kat umah jaie plak....

Ok....sebabkan aku kekeringan idea mlm nie...so post ni sempoi2 je aku wat..ape2 pun layan lah video & gamba kenduri kat umah chai....Tema Purple tuh...layannn...


.::Chai & Isteri::.

:::Rasa nak buang jer songkok chai:::::::zul karna yaiyen::::::sipu &zu jugak hadir:::

ok chai...selamat Pengantin baru & Berbahagia deengan orang tersayang...Mungkin lepas ni Playstation dah xmain...yelah sebab ada permainan lg menarik:P...Lain2 masalah xde,cuma harapan kami nak ko kotakan janji futsal 2 minggu skali....klu sebelum kawen cakap boleh lah...buat dl tgok.....Orait....bubbai!!!!!!!


Penat typing^_^
- Peace of mind-

3 comments:

Anonymous said...

nape hajj loy cam manje2 ngan wan dlm gamba tu.dlm diam2..huhu

alif said...

mohd iqbal mana plak nie..haj loyj sj nak bermanja...dia xbawak awek..manje lah ngan wan

Anonymous said...

kepala hotak ko...shial...bangkai

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin