Saturday, March 20, 2010

Zuhairi Khawin...

Hahahahah..aku tau...time-time macam ni barulah korang semua nak bukak blog nie..ialah...nak tau macam mana Raja Sehari kawan kita Zuhairy khawin..:)

Ok..Macam biasalah organizer chai dah memberi laungan bagi sesiapa yang nak follow konvoi ke rumah zuhairy.Walaupun respon tak berapa ramai tapi ok lah.Mungkin kawan2 yang lain ada hal yang tak boleh dielakan.Jadi yang ada penat typing,chai,John,mio,zul karna yenyen,sifu dan lat.Kitorang gerak dari rumah chai dengan 2 kereta.Dengan menggunakan lebuhraya Guthrie yang mewah dengan tol RM1.40 selama 3 kali,kelajuan mencecah 90 ke 110 kilometer/jam, kita orang sampai kurang 10 minit pukul 3 petang.Sebelum samapai dalam perjalanan kita orang menunggu si hamdi n i.z.Diorang ni datang dari rumah masing-masing.Huh! hamdi muka n perangai memang tak berubah.korang kalau ingat muka dia dulu cuma tambahkan misai je.Kecik-kecik gitu gak tak membesar. hahahha gurau hamdi jangan marah:)

Sampai2 apa lagi makan ar dulu..lauk memang sedap tapi Chai yang terpaksa control makan sebab berat badan dah paranormal.Sikit tambah pun tak nak.Control habis.Habis makan macam biasalah.Dah nak gerak balik.Tapi ada member2 yang baru sampai.Haj loy and nazmi lail.
Detik-detik yang ditunggu oleh kawan-kawan.Apa lagi kalau bukan interview turun termurun dan tradisi zaman berzaman...Huh! aku tak tau ar sapa punya idea ni.Tapi yang pasti aku rasa makhluk yang mula idea ni ada dekat jordan.tapi ada yang salah faham mengatakan pihak penat typing yang telah mulakan dulu.Untuk pengetahuan korang idea ni bukan dari penat typing ok.Idea ni dari leader program dia yang bagi idea soh buat.HUh! ok korang mesti nak layan gambar2 dan video interview tuh.Kelakar gilar ar aku tgok video ni.Sakit perut aku.Apa pun terima kasih kepada zu kerana sporting nak di interview.heheheh.Sebelum tuh saja nak bagi tau.Suara Raja sehari mungkin kurang jelas sebab ada karaoke kat belakang.Maaf diatas segala kesilapan..

Jadi disini penat typing sebagai wakil kepada kawan2 ingin mengucapkan Selamat pengantin baru kepada Zauhairy@ustaz dusma.Kami kawan2 mendoakan kesejahteraan dan kebahgian bersama orang tersayang dunia dan akhirat.Dengan adanya orang baru akan bertambah rezki yang berkat.Amin.... Assalamualaikum....

:::antara member2 yang turun:::

:::zu dalam diam romantik orangnya hehehe:::)

:::poyo tau anak pakcik leh ni::




ps:aku masih menunggu menunggu info dari idrul.Jadi atau tak hari perkhawinan dia.Nanti aku dapatkan info ok.


Lama giler nak upload...:P

Penat typing:)
cheer!

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin