Wednesday, July 22, 2009

Ayam...?ayam yg mana?

Bila ingat ayam waktu sekolah..comfirm korang akan ingat dua nama nie..1 azman ayam ...1 lagi wafiy ayam...hehehe yg aku nak citerkan bukanlah azman ayam(dia ni aku xkenal sgt pun ..budak ats kt kot...,aku tau nama dia jer..)...tapi..aku nak citer psl wafiy ayam...tipu ar wafiy korang xingat..dulu kat sekolah paling otai.. ketua kongsi gelap Mr.Ber...hahahaha ingat..ingat...ingat x? Founder @ Pengasas kongsi gelap paling dikehendaki waktu sekolah dulu..mn ada orang berani buat..kita dengar nama kumpulan nie dah menggerunkan..Mr.Ber trade mark merah+Hitam..tapi tu dulu beb.. korang jangan silap orang klu terjumpa dia sekarang..selepas beberapa tahun aku xjumpa wafiy..aku sendiri segan dengan dia...now dia tgh smbg belaja kat Medan..mayb dia akan ke syria tp aku xsure bila...aku sll jumpa dia..biasalah apa lg hal2 yg mendatangkan duitlah...hehehehehehe kat medan pun aku penah jumpa dia..sebab kebetulan aku ada trip kesana time tuh.. apa2 pun all the best for wafiy..ada hal2 yg boleh buat duit lg jgn lupe inform kat aku xde hal duit pun nak lepak sm xkesah...

.
.::ada mcm Fred Durst x??::.


.::2 dari kiri wafiy::.
time nie dia wakil team celtic junior bahagian medan...hahahahah

wasalam...

~penat typing~

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin