Saturday, July 25, 2009

Selamat Pengantin Baru Zakz Masz-2!!!

Sebelum aku nak smbg post ke-2 nie korang ingat x..kisah masa kenduri umah chai waktu skolah dl..masa semua dah tido..aku sorang jer tersedar yg si aki atam tgh layan "tuttttt" dia ulang bnyak2 kali tgh semua orang lentok tido.......wahahaha xdapat aku lupakan (sbb aku sdr yg nampak)....aki-aki..dan sekarang korang bayangkan malam ni seribu malaikat turun di bilik aki...(jangan gelojoh yer aki atam jgn lupe bc doa)..malam ni ko boleh repeat bape kali pun..wahhahahahaha ok pull stop.!


Wokey..sebelum ktorng nak balik dari kenduri umah aki atam kami mber2 request kat dia tuk introduce isteri dia..sesi kali ni ktorg ajak dia dok kat kerusi pengantin dan sape2 ada soklan boleh kemukakan xkesah ape betuk pun baik multiple choice or subjectif...aki atam a.k.a Zakz Masz akan jawab dan goreng sebaik yg boleh..Member2 nyer pasal xde hal kan aki.. caya lah aki atam a.k.a Zakz Masz!!

Sebelum tuh..soklan yg kami kemukakan ialah :-Jeng3x
1.Macam mana oleh kenal?
2.Nama bini sapa?
3.Mcm mn detik cinta pertama?

4.Mcm mn bercinta jarak jauh.?
5.Plan bape org anak..?
6.Apa ucapan untuk member??
7.Apa plannig X?
8.Apa planing Y?
9.(Posisi ???alamak... hahahaha)

semua zack masz dapat jawab..korang layan ar video kat bawah...enJoYYY!!!:)
layannnnnnnnnnn....


.::aki&wife::.

.::ada je tangan kat aki::.
yg lagi pelik budak pakai songkok kat belakang ats pentas tuh relax jer senyum mcm tau2 je gamba dia masuk skali..



.::Senyuman isteri aki atam tuk kawan2::.


.::xtenang aki atam::.





.::mcm artis kami wat aki atam::.

bersama aku post yg terakhir bersama aki atam... aku xleh nak upload semua skali berat...


~penat upload~:P


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin