Monday, September 14, 2009

Rumble & Jengkit

korang kenal x budak yg suka yg tagline "aku rumble ko kang"...aagak2 poyo..(mungkin amat poyo)hahahahaha...2 week ago...the Rumble man join futsal together...badan dia..alamak..sedap klu di caplet!!!hahahaha(mcm biasa pakok yg rasmi dulu caplet2 nie)...dan mamat Rumble ni jugak digelar sifu..Jenis manusia yg paling suka wat orang panas..mamat ni ada selected orang je dia kaco...yg aku ingat Idrul,Nurin dan beberapa orang lagi(aku xingat)Dan sorang lagi Si Jengket...hahaha yg sorang ni mmg banyak gelaran..Jengket..mamak..mamak pedas...mamak cili... tapi yg paling famous Si jengket...dia pun join gak futsal... bila dah lama xjumpa biasalah mcm cerita lama terimbas kembali...so kat bawah aku post gamba dia kasik famous sikit....n gamba2 yg sempat aku snap!!!layannnn ktorang main futsal &terus sahur...


.::Caplet pun sedap::.
Nama betul asrul ape ntah(sori bro lupe)...tp nama penjenayah lu gua xkan lupa"sifu"

.::Mamat ni dl sll kena smack down...Mioooooooorrr Get the table::.
(Dia seperti bahan uji kaji smack down ktorg..lepas tuh korang akan dengar dari
mulut dia bunyi pedas..hahahahaha))
Nama Skema:Fairus Aduan
Nama Glamor:Si Jengket

.::star2 yg join::..::(janggut buudak Jordan)::.
.::par Lun chai&Cyborg::.

Note:weh...aku harap ada 2x lg futsal sebelum ketua program balik ke Jordon...ok!deal!


PenatTyping^~^


1 comment:

Anonymous said...

wehhh.korang dah boleh terus comment

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin