Tuesday, September 1, 2009

John Tewas di medan Perang...

Jam menunjukan tepat kol 12 mlm..aku dah terpacak kat sebelahthe store..tapi biasalah ketua program kadang2 cakap ada campur keling2 sikit...saja nak psycho aku...tgu punye tggu..baru ar diorang tiba..ceit..hangin jer...xpe..sabar2...malam ni ada pencabar baru...iaitu John...ingat lagi x korang ngan john...ada setengah paggil johnny 5..sebab 5 minit je leh tahan duduk ats kusi kat class..lepas jer 5 minit out of service...berkeruh..kdg2 smpai kuar air batry dari mulut dia...wahahahahah...john atau nama timangan najebbbbbb.... k.program&chai dah tersenyum smpai telinga..sbb dia kata ada penambah markah..ini bermakna diaorang xakan tewas..aku sbgai kwn terpaksa bagi moral support kat john supaya jgn smpai tewas..Silap langkah makan diri john! awas..!!.pakok sentiasa lapar dengan makanan...walaupun baru abes makan nasik 2 pinggan...

Mcm biasa sebelum bermula...habuan dicadangankan...ttiba john bersuara:sape kalah belanja Roti telur!!!!!!!...perghhh betul2 dah bersedia untuk tewas mamat ni...lepas tu siap cakap roti telur +bawang+air teh...Sukati lah..semua dah setuju...Deal!!

Selepas sesi panas badan..game pun bermula...permulaan yg sengit..chaii mendahului game nie..kedua aku ketiga john n last ketua program..yes...!!dgn penuh harapan aku mengharapkan john teruskan momentum smpai game abes...tapi...alamak mcm mn dia dok atas kusi kat class mcm tuh juga dia men bowling...aiseyy...game ke-3 john xdpat nak maintain..aku xperlu maintain sbb dah pulun game kedua tadi....(padahal aku cuak gak...over confident game ke-3 hancus...waahahahaha)untuk balingan terakhir..john tewas...tapi diia tewas bergaya...just 2 pin jer beza ngan aku....aku nak upload video...tapi laptop ni baru lepas format...reader card xde plak tuh...nanti aku upload...

Lepas main mcm biasa janji perlu dikotakan...aku dah abes support john..tp chai ngan k.program boleh kata aku seronokk...ceit!!!korang yg seronok...cakap aku plak.....Xpe john..Next time boleh tebus balik...Johnny...johnny..johnny!!!


Note :Jangan terlalu berani..silap langkah makan diri

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin