Thursday, August 27, 2009

Second Round

Bila ketua program dah balik bermakna segala pengurusan akan dipikul balik oleh ketua program..semalam ttiba aku dapat msg untuk program futsal dalam ramadhan nie..Ketua program kata bukan ape dia just nak bagi kita rasa macam mana player EPL or club bola eropah yg beragama Islam berpuasa tapi still bermain untuk kelab diorang...so.. apa2 maklumat aku xperlu kot nak inform kat sini sbb semua dah dapat msg....mlm esok aku,chai,pakok n john akan berentap untuk bermain bowling...Cipan!!1st round aku dah kalah..its ok kepada orang2 yg sombong dah menang... xpe...for 2nd round masih ada..tgguuu...bagi sape yg free2 tuh boleh lah korang datang skali join..ada brannn?xde bran..datg men futsal je lah...ok..klu sempat aku upload gambo..xsempat sorry...

Penat Typing
28 Aug 09

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin