Wednesday, August 12, 2009

Tergempar!!!

Bila korang baca jangan terkejut or terkentut..klu nak terkentut boleh tapi pastikan ketua program xde bersebelahan kita...klu dia ada...comfirm...korang muntah berdarah...sape xingat kentutan cirit ikan pekasam dia...yang selalu menjadi mangsa adalah john..korang leh tanya john sendiri klu xcaya...wahahahah kesan dari ketut cirit tuh john xleh tahan mata dalam class..paling2 kuat pun lima minit...wahahahaha

Ok..berbalik cerita yg aku nak sharing... aku rasa xde sape lagi tahu hal nie...Actually kawan kita "the special one" hehehehe mamat super swimmer dimana jua(walaupun atas katil) iaitu x lain x bukan ahid ghal a.k.a penyu ....atau digelar kelibat karem benzema....Super Swimmer kita akan khawin this year... pagi tadi aku dapat calling dari dia...ajak lepak minum..aku pun oraitttt... kt orang g lah lepak...citer nyer citer rupa2nya dia plan nak kawen end of this year..tapi...mungkin delay sikit atas reason2 tertentu..whatever reason why dia delay kita xperlu tahu...ape yang penting kita as a friend doakan dia agar life planning dia akan tercapai dan berjalan dengan lancar....so ahid aku just sharing ngan kawan2 kat sini jgn marah2 ok...berita baik perlu diberitahu kan...ramadhan hampir tiba ampunkan kesalahan sekiranya aku tersalah ape2 dan terbuka cerita..Sekiranya ahid jadi kawen maka lengkaplah lah kawan2 kita di madinah yg dah kawen..All the best!


Penat Typing~
130809

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin