Wednesday, August 12, 2009

Jom berentap!!


Disebabkan ketua program dah nak balik.Aku ada idea best nak wat.Dulu aku,chai n ketua program selalu berentap bermain bowling sape kalah belanja..bukan belanja mahal sgt pun just Sunday Corn MCd.So bosanlah bagi aku kalau nak main 3 orang nie...sebab aku sll sgt menang..(ermmm..ermmm..)kali ni kita wat open game..huh! amacam? macam nie...kalau ada 8 orang yang join...3 tangga terbawah akan tong2 belanja top 5 teratas..klu men 10 orang...so 4 orang akan spend dan begitulah seterusnya....yang penah join ktorang lat,i.z,john n ahid keld...so sape ada bran...jom ar...normal match 3 game per pesrson..per game arround RM4.50 to RM5.50 depend pergi main hari ape...cakap banyak xde..aku akan inform hal nie kat chairman iaitu park lun chai.Dia akan msg korang...Gelanggang berentap selalu Alam Central..ape2 pun aku discuss ngan chai pasal date,time n lokasi...ok nantikan..sape rasa2 xnak kena belanja dah boleh start baling buah kelapa...aku teringat si aki atam dulu main bola bowling kat dorm dia susun botol pastu baling bola bowling tuh.Bola si sape ntah nama dia..alah yg ada adek cun tuh....sape ek...ermmm huh! ankadem...(mcm ni kot spelling nama dia)...geram je aki atam nie...suka wat gelangang sendiri...ok...aki..ada bran jom ar turun...ok.. Chow an..


No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin