Wednesday, August 12, 2009

klu cerita pasal otak ikan sape yg korang ingat????teka....teka lagi....teka....yes btoll Idrul Dangiran..Dia klu makan ikan comfirm kepala2 skali abes kena sedut...lepas tuh suka ulang cakap pasal cita2 dia nak jadi nelayan huh...pening2!!lepas tuh kalau jumpa aki atam berbahasa jawa..cap jempol lah tu ar ini ar.....wahahahaha ok last week ttiba ym aku muncul name Greng Greng Dangiran...xterpikir plak aku ni anak wak dangiran...aku pun layan je ar...last2 baru dia cakap dia Idrul...wahahahaha lawak2..dia tau ym aku dari blog nie. wahahaha..lama giler xjumpa dia...weh senang2 jom ar join kt orang...boleh msg chai(nazifi) tuk join.Ni no. dia 0136298713..sapa2 nak ym ngan dia ni email dia cruelboyz_2407@yahoo.com

kat bawah nie ada video dari dia..hahahaha lawak beb tgok ar..muka dia lain giler..tapi aku akan tetap ingat dia suka wat mulut...video nie dia sendiri yg upload kat youtube..wahahahaha kelaka2...layannnn...zazzzzzzz!!








aku xtau nape 1 lagi video ni xde suara..wahahah muka jambu...


penat typing~

No comments:

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin